View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper noen kan hjelpe meg ang. hva jeg burde gjøre.

Jeg leide for et par år siden en leilighet som ble ordna gjennom NAV. Kontrakten var på 1 år,

9-10 måneder etter jeg flytta inn dro jeg til utlandet en lengre periode, bestemoren min hjalp meg å betale for de 3 månedene som var igjen av kontrakten.

På den tida hadde NAV ordnet det sånn at jeg hadde "fast oppdrag" i nettbanken min, så jeg ble trukket automatisk det beløpet som var til husleie. Jeg ringte til banken min for å stoppe det, de sa jeg kunne gjøre det selv i nettbanken. Dette gjorde jeg, men to mnd senere så jeg at jeg fortsatt ble trukket.

Ringte dem igjen og forklarte situasjonen, da sa de at de hadde fiksa det sånn at det ikke skulle skje igjen. Etter dette var det ok

Han som jeg leide av har ikke tatt kontakt med hverken meg eller bestemora mi. Dette er som sagt noen år siden. Det er snakk om 35-40 tusen... Jævlig irriterende. Jeg har ikke hatt mulighet til å kontakte karen fordi jeg har vært i utlandet frem til nå.

Hva burde jeg gjøre her? Ikke be meg om å glemme det for hvis ingenting annet funker finner jeg enten vedkommende selv og merker han for livet eller så sender jeg noen andre. Det er ikke noe jeg vil gjøre, det er siste løsning.