View Single Post
Om det er lett eller ikke kommer helt an på. Hvis du kommer fra et "streit" miljø og ikke kjenner folk som driver med dop så er det vanskelig.

Jeg tipper at av de som begynner å pushe er det 10 ganger fler som ender med å bli tatt, rana, eller avhengig, kontra de som tjener seg rik på det og lever godt.

Kan også si at det er ikke vanlig å begynne rett på med
å selge stort. De fleste begynner med å selge gram for å finansiere eget bruk og kanskje gå litt i pluss.

Nøklene til suksess er blandt annet:

1. Bra nettverk, gode kontakter. Etter min mening er det bedre å ha 20 kunder som du vet ikke tyster på deg/raner deg, kontra å ha 100+ som du ikke vet hvor du har hen. Kundene dine bør ideelt sett leve normale liv og ha greit med penger.

2. Bedre kvalitet til samme pris som konkurrenter, eller samme kvalitet til lavere pris.

3.Unngå å bli lagt merke til.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde en kompis en gang som drev ganske stort. Han solgte kiloer med hasj og kunne tjene 100 000 på en dag, flere ganger i måneden. Han vasset i penger en periode og var konge på byen. Problemet var at han ikke kunne bruke disse pengene på noe fornuftig, så han sløste dem bort fortløpende på kokain, spandering på venner på byen og generell luksus.

Jeg tror det var nervepåkjenningen ved å holde på med dette som gjorde at han etterhvert begynte med heroin. Heroinen gjorde at han begynte å ta dårlige valg og begynte å tape penger. Han ble bøffa for en kilo her og en kilo der, han glemte igjen 80 000 i baksetet på en taxi på vei hjem fra et opplegg osv. Det førte til at han skyldte store penger til tvilsomme typer og måtte begynne å ta større sjanser ved å handle med folk han ikke kjente. Det førte til at han ble bøffa flere ganger, skyldte enda mer penger, fikk enda mer nerveproblemer og tok enda mer heroin. Han kom seg aldri ut av disse problemene og valgte å sette en overdose på seg selv.
Vis hele sitatet...
Fy faen for en historie, trist å lese...
Sist endret av WouwseP; 16. april 2020 kl. 23:19. Grunn: Skrivefeil