View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Til TS: Det virker litt som om du er sjalu på han bekjenten din pga han sendte deg pengene, og det samme har jeg også vært, så her kommer en liten "trøst" fra meg:

Se for deg scenarioet at han kompisen din blir "milliarder", alt er perfekt, og han er søkk rik. Tror du virkelig han har tid til å ta og sende snaps rundt til bekjente? tror du han har lyst til å dele bilder /motivere andre til å begynne med det samme? Han ville nok ha holdt dette for seg selv.

Jeg kjenner mange i den duren, og han nevne i andre eksempler, som f.eks poker, hvor han ene som sjelden vinner, en gang vinner på et bord og vinner mye, og da deler han selvfølgelig bilder på snap til andre, men hvorfor gjør han ikke dette oftere? Nettopp.

Mest sannsynlig vet kompisen din at han har oppnådd noe så stort og må bare dele det øyeblikket med deg og dine kompiser, for han vet nok selv at det kan ta lang tid før han sitter med disse cashene og klokka i bilen sin igjen.

Enten kommer han til å gi opp, eller bli tatt. Så om du laget denne tråden av sjalusi, så slapp av