View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Villemo123 Vis innlegg
Til vanlig er det kanskje verdens snilleste fyr. På alle måter.

fuckdapopo: Ja, det er blitt en ond sirkel i at jeg mistenker at han bruker noe (kanskje når han til og med ikke har gjort det), og da blir han fly forbanna. Det er noe av det som gjør det vanskelig. Jeg skjønner at det er dritt å bli mistenkeliggjort når man ikke har gjort noe, men samtidig er det ikke opparbeidet noe tillit der når det gjelder rusmidler.

Og så er det jo helt individuelt hva man synes er ofte og for ofte når det gjelder festing. Før vet jeg at det var hver dag, nå kan det i perioder være hver helg, så kan det gå flere helger uten. Har i utgangspunktet ikke noe problem at han tar seg en fest med alkohol/weed, men når jeg aldri vet når det plutselig bikker over er det skikkelig slitsomt.

Vi har begge to hver vår behandler i systemet (som misbruker og jeg som pårørende) - så må komme i gang med samtaler begge to, og parterapi. Kan jo være en start. Veit at dette sitter dypt....

Takk dere.

V
Vis hele sitatet...
Det at han blir sint når du konfronterer han er et rødt flagg. Du har sikkert en grunn til at du føler det du føler. Er jo ikke for å være stygg mot han