View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke hørt om at russiske valium skal være så mye sterkere. Men rivotril kan man kjenne i både tre og fire dager etter, men av én pille nei ikke så lenge.. For å være helt ærlig så har jeg ikke noe tro på at han bare tar piller noen ganger i året. Når han blir så rusa som dette og stikker av fra deg i flere dager så liker han rusen mer enn kjærligheten og gjør det sannsynligvis mye oftere, men kanskje justerer med andre ting som kokain for å ikke bli så sløv, eller tar det etter at du har lagt deg når han sitter oppe å "gamer" eller andre anledninger. Helt ærlig, han stikker av fra deg i flere dager i strekk og klarer ikke ta seg sammen til å komme hjem, du er sammen med en rusmisbruker. Og hva eller hvem han gjør når han stikker av og gir faen i deg, i pillerus som gjør at man gir enda mer faen, det kan man jo bare begynne å lure på. Du kan ihvertfall ikke stole på han. Jeg kjenner folk som kjøper horer for blowjob, drar til rusvenninner og puler (så godt de klarer å jukke i den rusen) osv bak ryggen på dama si i pillerus. Ikke fordi de planlegger det men fordi pillerusen gjør at man gir så fullstendig faen og har ingen grenser eller fornuft så man bare gjør og sier hva som enn faller en inn. Vet ikke noe om hva samboeren din driver med da, men hadde jeg vært sammen med en som rusa seg og ble borte mange dager i strekk så hadde ikke det forholdet vart særlig lenge.. Det er mer sannsynlig at typen din har rusa seg sammenhengende alle dagene han har vært borte, og ikke bare tok én pille.