View Single Post
Kronisk irritert
mr.roundtree's Avatar
Så lenge du ikke får det utbetalt på en kontoutskrift du må levere på sossen, så tror jeg du skal gå klar. Er godt klar over hvor trasig og trangt det er på sosialen, så skjønner godt du vil ha ut de 10k nå når det går mot sommer. Unner deg såpass, fornuftig å ta ut istedet for å gamble det bort.

Sitat av Bonnaboy Vis innlegg
Har du hørt om han som ble rik på nettgambling? Ikke jeg heller. Gambling spiller med hodet til folk. Den dagen du setter inn en tusenlapp som du sier å vinner ett stort nok beløp så vil du også være ute å kjøre, du er bare ikke der enda. Det beste er å holde seg unna. Jeg har selv tapt et beløp på 1,8millioner på underkant av 1 time.
Vis hele sitatet...
Ja, faktisk så vet jeg om en som vant 200 mill på nettgambling og klarer seg fint med det.

At du er så blåst i skallen at du taper 1,8 mill på en time, det sier noe om DEG, ikke om alle andre som spiller en tusenlapp og vil ta ut gevinsten og klarer å fatte at nok er nok.

Det finnes absolutt ingen trøst å hente i og satse på at det er flere enn deg som er såpass ute å kjøre.
Sist endret av mr.roundtree; 13. april 2020 kl. 17:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.