View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Izeeyou Vis innlegg
Når det kommer til det med dekninga tenker jeg kanskje falsk basestasjon? Synes det er litt rart å miste dekningen helt når jeg flytter meg under en meter i sofaen og i senga. Jeg påstår altså ikke, jeg spør.
Vis hele sitatet...
Vanskeleg å konkludere, utan å ha detaljerte teikninger over plassen. Og sjølv då er det usikkerhetsmoment. Men umiddelbart vil eg tenke at det ikkje er grunn til å frykte falske basestasjoner. Folk som set opp det for å overvåke deg vil kunne skreddersy den til å gi deg dekning innandørs. Forøvrig er løysinga på det å bruke t.d. Wigle og sjekke cellid.
Sitat av Izeeyou Vis innlegg
Takker for faglig, gode og utfyllende svar, men jeg er misfornøyd med å automatisk på «paranoid-stempelet» jeg ser deles ut til speedfreaker i hytt og gevær når de hevder seg overvåket.
Vis hele sitatet...
Fordi det er det mest sannsynlege svaret. Kva er grunnen til at nokon skal bruke hundretusener på å overvake deg? Ville ikkje det vore enklare å bryte seg inn og stjele laptopen din?
Sitat av Izeeyou Vis innlegg
Det er ikke tilfellet her. Jeg vet med 100% sikkerhet at telefonen min enten er eller har vært overvåket. Ved minst to tilfeller vet jeg at de har sporet telefonen min for å finne ut hvor jeg er. Det kjøres nedover gata mi og forbi huset nærmest dagelig, noe de ikke legger skjul på selv heller.
Vis hele sitatet...
Kven er det som overvaker deg? Det er jo første steg...