View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det gjelder ikke bare testosteron, det som får legen til å reagere er at du har selvdiagnosert deg og hopper rett til å forespørre/foreslå en behandling. Som om legen bare er et medisindepot som skal tjene dine preferanser. Det er ikke slik helsetilbudet fungerer: man nevner symptomer og så er det legene som skal utarbeide eventuelle behandlinger.
Vis hele sitatet...
Hehe, vet ikke om du leste mitt ganske lange innlegg litt lenger oppe i tråden? Jeg kom til fastlegen min i en alder av 23 år med lav energi, lav libido, irritabilitet, så og si alle de typiske symptomene å spurte om vi kunne ta en blodprøve å se om det var noe galt

Men jeg har aldri gått inn til en lege å krevd å få testosteron, jeg har som sagt tidligere slitt med alle de typiske symptomene på lav test uten å vite noe som helst om test og hva slags symptomer man kan få av å være i nederste grense.

Det er kun i de senere årene hvor jeg har lært mer om det å kan si at jeg vet en del mer en de fleste legene jeg har vært bort i og snakket med angående dette.
Sist endret av Hoan19; 8. april 2020 kl. 18:10.