View Single Post
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hoan19 Vis innlegg
Etter en 15 minutters tlf samtale med selveste Greg Doucette, så har jeg bestemt meg for å gå videre med egen medisinering

125mg test e i uken, det eneste jeg lurer på er om noen av dere har tips til hvordan jeg kan sjekke/opprettholde blodverdiene, tror dere det finnes en fastlege i landet som vil gjøre dette?
Vis hele sitatet...
Jeg har respekt for Greg Doucette og vi har lært ting av hverandre, men jeg mener at du heller burde gi clomid og hcg et forsøk før du går for et livslangt løp med selvmedisinering. Det er en vesentlig forskjell her og det er at dette er lovlig i Canada og ulovlig i Norge.

Det er fastleger i Norge som kan hjelpe deg med dette, men kan ikke annbefale noen. Handler en del om hvordan du forklarer din situasjon.

du burde velge en lege utenfor fylke denne tidligere legen var, og ikke nevne at verdien din er innen normalen.

De har satt den verdien der den er satt uten at jeg kan forstå det. Jeg mener det er feil praksis slik det er nå og mange blir fanget i en situasjon hvor de burde fått hjelp, men er desverre akkurat for friske for medisinering selvom de tilsynelatende blir påvirket av sin tilstand.

Mennesket er i endring og hormoner blir påvirket av miljø . Noe drastisk skjer i vesten og hormonene endrer seg uten at forskning enda har klart å gi svar på hvorfor.

Hadde jeg blitt fanget i en sånn situasjon ville jeg prøvd flere runder med hcg og om det ikke funket, så heller jukset meg til resept for å slippe bryte loven noe mer en nødvendig.

Tenk deg nå uten resept når du skal ut å reise og blir stoppet i tollen. Eller om du finner en god jente du elsker, men som ikke liker a du bryter loven.

En annen grunn til å gi hcg et forsøk er, tenk om denne jenten ønsker å få barn og du ikke kan gi det mer.

Jeg vet ikke med deg, men Gregg vil jeg tro er forbi det stadiet for lenge siden. Han er relativt gammel og har gjort som han gjør lenge.
Sist endret av DrPerception; 7. april 2020 kl. 19:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.