View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ok, la oss se på det her fra et enkelt ståsted: Jeg har aldri hatt problemer med stiklinger med mitt oppsett, du derimot har hatt det, gjentatte ganger, brosjyren du lenket til tidligere nevner at stiklinger ikke skal ha over 4k lumen.

Likevell henger du deg opp i EN ting: At stiklingene strekker seg og avfeier alt annet, det er ikke logisk, det fenomenet kan på avfeies som en merkelig reaksjon/bivirkning og har ikke nok tyngde til å avfeie alle andre faktorer som indikerer at du har for kraftig lys.

Når en hører hover bak seg tenker man "Hest!", ikke "Zebra".
Vis hele sitatet...
jeg avfeier da det er prøvd opp til 50k, og alt annet både jeg og de som har plantene kan tenke på.

har jeg ordlagt meg dårlig (ville ikke vært første gang) så beklager jeg, men jeg har ikke noe problem, ikke de som har plantene heller, da vi har sirkulasjonsvifter og brukte denne "spinnemåten" for at de plantene skulle holde seg.

men så har det seg slik at jeg og meaculpa har snakket litt, så kom det frem at han har slike frø, så jeg delte mine erfaringer med den genetikken for å hjelpe gjøre det så problemfritt som mulig for han.