View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilken produsent?
Vis hele sitatet...
APM, hvis ikke jeg tar helt feil

Sitat av storetårn Vis innlegg
Du Skal ikke brukes med mindre du opplever bivirkninger.
250 mg er en relativt lav dose uansett, 250 mg er i den øvrige dosene de bruker i TRT i statene. hadde du snakket 1200 mg uken hadde dette såklart vært noe annet.
Vis hele sitatet...
Sant, men du? Jeg bare lurer på en ting. Hver gang jeg skal stikke så får jeg døds noia for at jeg skal injisere i blodåre. Hver bidige gang så får jeg noia. Man er hundre prosent safe når man aspirerer og får en luftboble i pumpen? Jeg veit at man er safe da, men liker å høre det fra noen med stor erfaring i tillegg. Noen aspirerer ikke i det hele tatt har jeg hørt - skjønner ikke at dem tørr. Hvor stor er sjansen for å injisere i en blodåre i låret f.eks?

Mvh

Jeg bare lurer på en ting. Hver gang jeg skal stikke så får jeg døds noia for at jeg skal injisere i blodåre. Hver bidige gang så får jeg noia. Man er hundre prosent safe når man aspirerer og får en luftboble i pumpen? Jeg veit at man er safe da, men liker å høre det fra noen med stor erfaring i tillegg. Noen aspirerer ikke i det hele tatt har jeg hørt - skjønner ikke at dem tørr. Hvor stor er sjansen for å injisere i en blodåre i låret f.eks?

Mvh
Sist endret av anonym113509; 29. februar 2020 kl. 13:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.