View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
80k infected, 30k recovered...

Problemet med akkurat Italia er vel at de ikke har funnet «patient zero»....

Tvilsomt at vi får det samme her.
Vis hele sitatet...
80k infected, 30k recovered... OM man stoler på tallene Kina utgir.

Ikke funnet patient zero? Det er ingen som har funnet patient zero i Kina heller såvidt jeg vet --> https://www.bbc.com/future/article/2...s-patient-zero

Glem patient zero. Personen husker ikke alt han/hun har tatt på, vært borti, hvor h*n har handla, hvem h*n har snakket med, hvor hva når hvilken osv. Tenk på cash (kontanter), smitter lett bare via det, offentlig dørhåndtak smittes også lett via osv osv.

Og patient zero som har smitta si 30 personer, ja de 30 personene har smitta 30 hver og de 30x30 har smitta 30x30x30 osv osv osv. Ikke vits å finne PZ (i mitt hode vertfall).

Viruset er nok 100% i Norge tho, det er jeg sikker på, vi driver bare ikke aktivt med testing som i Italia. Man kan jo ha viruset uten å bli syk, i tillegg så kan det ligge i kroppen i 1 mnd før man blir syk.

Sitat av Tilbaketrukket. Vis innlegg
Jupp.

Det er bare begynne hamstre inn.
Tomme butikker innen 1 mnd?
Vis hele sitatet...
Tja, kanskje. Om man ser til landene som har blitt mest utsatt så burde man jo egentlig det, der er butikkhyllene tomme. Såvidt jeg vet er Norge like forberedt for viruset som indianerne var for sykdommene Christopher Columbus & CO "tok med seg" fra Europa.

Så har du cash på konto så why not, mat må man jo ha uansett.
Sist endret av hvagjordo; 26. februar 2020 kl. 13:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.