View Single Post
Trådstarter
33
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
et gram tilfeldig sort er veldig lite, selv for en utprøving.. dessuten er du interessert i å finne ut om dette har EFFEKT mot plagene dine

ikke gjør som kompisen min som kjøpte en 1% cbd olje i Spania og så avskrev CBD som bunk.. useriøs utprøving.

kjøp ti gram grønt, blandt med kokosfett, varm opp på svak varme 1-2 timer

så får du veie det ferdige "produktet", og prøve forskjellige doseringer gradvis oppover, til du begynner å merke effekt

Avhengig av tom mage / fordøyelse kan det ta over en time før du kjenner noe
Vis hele sitatet...
Takk for innspill.
Du har sikkert rett i at det er for lite.
Til sammenligning så har en medisinene tidligere vært enten en tramdol og en paracet, eller to kapsler tramadol. Det har tatt akkurat nok av smertetoppen så jeg klarer å ligge uanstrengt slik at jeg får sove en rimelig grei natts søvn. Jeg tenkte i min naivitet at ett par trekk av en svak joint fks kunne gi en indikator på om dette i det hele tatt har noe for seg, før jeg evnt går til innkjøp av mer. Mulig det ikke er tilstrekkelig. Jeg er ute etter å bruke minst mulig, akkurat nok til å gi en lindrende effekt, men ikke så mye at jeg blir veldig påvirket.

Er følelsen når man spiser kontra innhalering veldig forskjellig? Jeg er generelt ikke så glad i føle meg påvirket lenger, så den metoden som gir minst rusfølelse vil være best egnet for meg.