View Single Post
Sitat av stjernen Vis innlegg
i følge den timepris kalkulatoren må jeg ligge på litt over 400kr timen, men det er veldig ca ettersom jeg ikke helt vet enda nøyaktige utgifter. er helt i startfasen av å tenke på å starte

har sett litt på fiken nå og det ser utrolig lett ut, så regnskap tror jeg at jeg skal klare selv.

den største bekymringen min er fortsatt om jeg vil ha nok oppdrag. om noen har tilgang til mitt anbud og kunne sjekket etterspørsel for meg hadde jeg satt stor pris på det
Vis hele sitatet...
Jeg ligger på 400-450,- /t uten å ha mye utgifter. Stiller stort sett på jobb, det jeg har med er mer "gadget" enn nødvendig. Jeg rundet 600k omsetning i fjor uten å jobbe meg i hjel.

Ja Fiken gjør du lett selv, en fordel der er at når du har fakturert er det bokført. Da fører du utgifter og vipps har du regnskap og betaler en fast sum for å sende inn til altinn så har du levert næringsoppgave. Scan kvitteringer fortløpende med app så ligger de i innboksen når du setter deg ned for å gjøre opp uka eller når du velger å gjøre det. Voila.

Mitt anbud og anbudstorget sjekker du best selv med prøveperiode. De som har det har bare tilgang på egne aktuelle bransjer. De har derimot gode gratis prøvetilbud, bare vær obs på ekstremt aggressive selgere som kommer til å mase på deg for å selge deg dette i lang tid.

PS Husk at du blir momspliktig i det du sender den faktura som runder 50k omsetning for siste 12 måneder.
Sist endret av Dough; 25. januar 2020 kl. 11:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.