View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Godevibber er nok falskguruer ja. Det eneste du egentlig kan lære av det miljøet er at hvis du faktisk går ut og prater med folk så er det større sjanse for at du blir kjent med folk/jenter enn hvis du sitter på rommet og gamer.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at jeg nevnte godevibber, er at de har et forum hvor man kan finne folk å dra ut med og som man kan lære av. Så vidt jeg vet er det det eneste sjekkeforumet i Norge, bortsett fra PUA grupper på facebook.

Sitat av Dongerino Vis innlegg
Godevibber er nok falskguruer ja.
Vis hele sitatet...
Men at konkret folk fra godevibber er falskguruer, er jeg ikke enig med. Kjenner personlig folk som har benyttet seg av deres tjenester, og kjenner en coach der som har vært i game i åtte år. Utrolig flink fyr. Boken deres ("Sjekkeskolen", som er gratis), kan være et grei utgangspunkt for de som vil lære å bli flinkere på dette felt. Men på ingen måte er denne boken tilstrekkelig hvis man vil bli virkelig god. Den som gjerne vil utvide sine ferdigheter, bør se på annet teori etter å ha lest GV sin bok. Men som sagt, det gjelder å finne sin egen stil. Det er f.eks. stor forskjell mellom Zan Perrion og Todd Valentine hva gjelder deres approach til game.
Sist endret av fyrsteledd; 20. januar 2020 kl. 06:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.