View Single Post
Jeg har brukt mye Amfetamin, dessverre. Da jeg loket mye i rusmiljø var våt Amfetamin/marsipan kun ettertraktet av de som injiserte.
En god venn av meg som fremdeles er på nålekjøret sier at marsipan er bedre fordi han liker den stuka, skitne, svette makka-rusen bedre enn den rene Amfetaminrusen som jeg var fan av. Det gir visstnok bedre rush når det skytes også. Nøyaktig hvilket tilsetningsstoff som gjør rushet bedre, har jeg ikke peiling på. Mulig det er flere ting?
Om du er ute etter mest mulig Amfetamin og minst mulig andre nasty greier i speeden din er det nok tørr rock du bør gå for.

Vanskelig å si ettersom Amfetamin blir blandet med så utrolig mye rart og er forskjellige ratioer dekstro- og levoamfetamin.
Her til lands er det også mye Metamfetamin i omløp, og gjerne blandinger av Amf og Metamf.

Når det er sagt bør du finne deg en annen hobby enn Amfetamin hvis du ikke vil rævkjøre psyken og kroppen din.
Jeg vil påstå at Heroin er sunnere enn Amfetamin å drive med. Helt til du begynner å injisere, da blir man rimelig kjapt ødelagt uansett.
Kjør debatt.
Sist endret av krystallkongen; 9. januar 2020 kl. 17:46.