View Single Post
Ja dette ble en altfor lang dag.

Men jeg likte forslaget til han som er et eller annet nykter på forrige side.

Jeg ringer ned til AFR i morgen kl 8 og ber om at de får fingen ut og får meg i gang med opptrappinhg relativt umiddelbart. Det betyr at vin må treffes før det, om det er noen som vil ha en innføring i prosjektets resterende utfordringer og dermed innsikt i kapabilititer og markedspotensiale.

Siden vi ikke skal kjøre prototype nå første treff har jeg ingen påskudd for å være noe annet enn minimalt friskemeldt når vi møtes. Vil være sikker på at jeg kan presentere prosjektet på en så effektiv måte at vi kan ferdigstile forberedelsene gjennom online samarbeid mens jeg er på frivillig trang og opptrapping (2 uker).

Har lenge tenkt at det å involvere open source bidrag er en forutsetning for å knne være helt i spydspissen mtp softwar. Men jeg er ikke dreven på github sin API, jeg er nok en skikkelileecg h å regne. Koden jeg skriver er ikke i nærheten av kvaliteten til koden jeg bruker, så jeg trenger kun å kunne "git clone ....".

Så vi kunne begynt med å få noen freakere til å se på koden. Hvis dette er halvparten av hva jeg påstår at det er, er dette en reell jobbmulighet for mange her inne. Og dere som ikke tror jeg klarer dette - bli med og gjør det selv da.

'Sender ut tid og sted når jeg har det. Og dere som trpr jeg er så ute ta jeg ikke kan fungere, kom og møt meg. Jeg er ferdig med å diskutere min sinnstilstand med folk på internett, herregud, at jeg i det hele tatt har blitt en som gjør det er faen like sløkket som at jeg er blitt en som skyter nark hver dag. Nå slutter jeg med begge deler.