View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Drakk ved to anledninger som ung to liter 50% vodka og 56 halvlitere, begge gangene ila. 12 timer. I følge de fleste her inne var det noe jeg skrøyt på meg for e-penis (som anonym bruker lol) siden jeg garantert ville vært død. Vel, jeg er her fortsatt, men med et mer rasjonelt nåværende drikkemønster ville det nok gitt et annet, potensielt farligere utslag. Det er selvsagt ikke risikofritt med så store doser, men også mulig å overleve selv om det er usunt. Tror mye beror på individuell toleranse, vekt, og metabolisme.
Vis hele sitatet...
Haha ja vi tror deg alle sammen

Sitat av Kuami Vis innlegg
Halvliter sprit alkis dose ?


Er ikke alkis og 0,7 til 1 l er et normalt fyll.

4/5 promille er vell omtrent der man er etter 1 liter? Følge promillekalkultor vil min vere over 6 etter en liter.

Kan hende eg har heilt feil her men halvliter for en alkis hørest merkelig ut.
Vis hele sitatet...
Nja promillekalkulatoren tar meg bekjent ikke høyde for forbrenning ila inntakstiden så du kan nokk trekke fra ca 1 promille om du bruker 5-6 timer på flasken, har sett venner drikke en liter 40 og fremdeles stå på beina og har selv gjort det (de siste timene er naturligvis noe uklare men har fått dette bekreftet)
Sist endret av freebird; 14. desember 2019 kl. 22:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.