View Single Post
Sitat av lorentz Vis innlegg
Jeg hadde faktisk tenkt å nøytralisere med syre etterpå og knuse beina i en blender dersom de ble bløte nok. Deretter ville jeg blandet denne oppløste massen sammen med kjøtt, mel, egg m.m og laget hundekjeks av det slik at beinmassen bare utgjorde mindre enn halvparten av det ferdige produktet. Men dersom dette kan være farlig for hunden så bør jeg vel ikke gjøre det og det var grunnen til at jeg gikk inn på dette forumet for å forhøre meg før jeg satte igang.

Det jeg ikke skjønner er at samtlige her inne overreagerer på den måten som de gjør og kommer med beskyldninger om at jeg ønsker å løse opp lik eller ta livet av hunden min osv. istedenfor bare å svare på et spørsmål. Nå er jo dette et freakforum, men makan til ut-freaka reaksjoner skal man lete lenge etter..
Vis hele sitatet...
Jeg må si jeg blir utrolig fascinert av sånne personer som deg. Hvor kommer dere fra? Hva er agendaen deres?

Du har ikke bare fått gode svar som alle vil hunden din det beste, du har til og med fått en hel forelesning i kjemi som jeg personlig leste med stor interesse selv om jeg aldri har hatt sterke naturvitenskapelige evner.
Det har vært saklig og velmenende.

Folk har vært i overkant greie med deg gjennom hele tråden - om det er fordi de prøver å unngå at du dreper bikkja di eller om de har bare ekstremt mye tålmodighet får du reflektere over selv.

Hvordan er det mulig å være så trangsynt og så utakknemlig når du åpenbart ikke har peiling?

Dette er det du skal gjøre:
1. Si takk til alle som har lagt ned ufortjent mye tid og energi i å svare på det speedlignende opphenget ditt
2. Ta hunden til en FAGPERSON før du begynner å gi den syre og lut
3. Tenk over hva hunden din hadde tenkt hvis den kunne lese denne komplette idiotspiralen av noen svar du gir her.
4. Les gjerne gjennom tråden og tenk på det samme selv.

Begynne å syte fordi folk faktisk hjelper deg? Makan til utakknemlig idiotisk vås.

Edit: Nå ser jeg at Aluminiumflorid har gitt deg en annen kjemiforelesning tidligere også. I tråden hvor du klager over effektene du får av å spise granskudd.

Jesus christ dude.

En ting du kan prøve å spise, og som jeg tror du blir mett av, er stoltheten din!
Sist endret av Våtfisk; 13. november 2019 kl. 02:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.