View Single Post
Trådstarter
189
Opprinnelig postet av dadyd
Men hvorfor denne forferdelig raske slettinga, fått brev eller noe? Skal den sjekkes i morgen, fortell, det kan være god erfaring for oss alle å høre om hvordan politiet/datatilsynet eller hva det nå er jobber...
Vis hele sitatet...
Vel, først fikk jeg telefon fra det lokale politikontoret som lurte på om jeg var hjemme og om de kunne komme på "besøk"
dum som jeg var så sa jeg ja! (får kansje brev senere?)

når de så kommer så spørr de om de kan få ta en titt på datamaskina mi, hvilket jeg gir de lov til -fordi jeg alltid bruker administrator-kontoen (som bare kommer opp i safemode) når jeg selv sitter med pc'en...

under oppstarten så sier de lissom at de har mistanke om at jeg har drivi med diverse uloveligheter, og spør om jeg er klar over hva jeg har gjort og bla bla bla

etter at de har klikka rundt en stund, så tar den ene politibetjenten bilde av harddisken min, og sier at jeg må levere den på politistasjonen i løpet av morradagen - hvis jeg ikke vil at de skal komme å hente den selv...

så nå sitter jeg her å må slette 5 år med aktiv bruk av en datafreak =( det som skremmer meg er vel at 5 år som freak kan ende med mer enn 5 år i fengsel *grøss*
Sist endret av fr3ak; 12. mai 2004 kl. 22:54.