View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Du mener altså 6% sannsynlighet er ganske vanlig? Det virker ikke helt gjennomtenkt spør du meg. Det skal være høyde (noe det ikke var på cella) for å brekke tungebenet i nakken som han gjorde.
Vis hele sitatet...
Det er eit par poeng her. For det første er 6% sånn eg les det totalen, og studien påpeikar vistnok (stadig ifølgje ditt sitat) at det hovudsakleg gjeld eldre. Altså kan vi anta at det vil skje i meir enn 6% av tilfella for eldre. Nøyaktig tal veit vi ikkje, ettersom du (eller di kjelde) ikkje lenker til studien.

Viare: 6% er vanleg nok til at du ikkje kan bruke det til å konkludere. Dvs. at i eit av seksten legitime sjølvmord vil du sjå det. Det er mao. vanleg nok blant sjølvmord til at det kan vere ein grunn til å etterforske det meir grundig, men uansett ikkje så uvanleg at du kan bruke det til å utelukke sjølvmord.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Og kan du da tenke deg hvor liten sjanse det er for at det skal skje når han bruker et sengelaken festet til sengen? Eller mener du at det sannsynligvis var selvmord?
Vis hele sitatet...
Her dreg du atter inn ny kunnskap; ingenting i sitatet ditt sa noko om forma for henging. Eg har ikkje medisinsk komeptanse nok til å uttale meg om sannsynet for å skade det spesifikke beinet ut frå ulike måter å henge seg på. Om du har det, må du gjerne opplyse meg.
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Hvem tror du oftest hadde truffet blink dersom jeg hadde 94 kuler og du 6 kuler hvis vi var like gode skyttere? Sannsynligvis ikke du, eller?
Vis hele sitatet...
Det er misforstått bruk av statistikk. Les litt meir statistikk før du prøver å anvende det på den måten du gjer her.