View Single Post
Sitat av Kasper43 Vis innlegg
Det kan jo være vanskelig å vite at det er hasjen sin feil... Man merker det ikke før etter man har sluttet
Vis hele sitatet...
Co-sign

Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Det der er bare så altfor vanskelig å skjønne går an at jeg tviler!
Man må da begynne å tenke litt når man blir tafatt, nervøs og unngår utfordringer? Hvorfor ble det slik liksom?
Vis hele sitatet...
Som Kasper skriver merker man det ikke før man slutter. Jeg hadde null og niks problemer med hasj. Havna i fengsel og slutta der 1,5 år. I starten så syns jeg det værste med å sone var å ikke få røyka hasj, men det viste seg å skulle være det beste. Var hverken tafatt, nervøs, unngikk utfordringer eller noe annet som du forhåndsdømmer quitters på. Jeg bare fikk en helt annen gnist i meg og har lagt hasjen på hylla for godt. Har vel røyka 4 ganger eller no på to år nå.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Veldig propaganda da, finnes hundretusen (sikkert millioner) vis av folk som røyker daglig å gjør jobben sin, sine daglige plikter or alt det. Har stor sosial sirkel, isolerer seg ikke, låser seg ikke inni sin egen boble eller hva dere prøver få fram.

Lurer litt hva slags kvalitet dere røyker når dere sier dette. Seriøst... Eller om det er psyken deres det er noe gale med.
Vis hele sitatet...
Ja men det at man klarer å røyke og opprettholde plikter betyr ikke at det ikke skader kjemien i hjernen din fordet. Man kan ha alle vennene i verden, leve livet, være på topp i karrieren og status messig og what ever. Man tror at hasjen ikke er noe problem men blir ti ganger smartere og gladere når man slutter, selvom man aldri engang oppfatta seg deprimert eller noe før.

Så er det jo jævlig typisk stonere å snakke ned andre stonere da "jeg er så kul for jeg tåler ass hasj, dere må få tak i dårlig greier ass". Det har ikke en dritt med det å gjøre, og du understreker egentlig bare hvor glad jeg er som ikke er sånn lenger. For jeg var også en bedreviter "med de beste kontaktene" "andre var rookies" "min weed er top notch haha stakkars suckers", men takk gud for at jeg ikke er en sånn klysete stoner mer!