View Single Post
Sitat av Marriese Vis innlegg
Jeg har ikke ADHD, og når jeg "var på mitt værste" med amfetamin kunne jeg ta bortimot halvannet gram om dagen, etter hvert så klarte jeg å spise og sove selvom jeg nettopp hadde tatt en brøytekant.
Vis hele sitatet...
Brøytekant er fra nå av mitt nye favorittord for beskrivelse av en svær liner, tusen takk.! Personlig sovner jeg lettere av for mye speed/cola fremfor heroin, enda jeg kan bli så trøtt og sleep deprived (følsen av å være så trøtt at det føles som en ikke har sovet på dager) at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg - som alle andre.

Liker best å snakke med andre som er på samme stoff (samme med andre rusmidler - og blanding av diverse rusmidler) og bølgelengde. Kan også sitte i sofaen og nyte en god film hvis dosa er akkurat passe, men det blir ofte ikke realiteten. Gaming slår heller aldri feil, og er bare en uslåelig kombinasjon med all den selvtilliten pluss alle de andre fine boostene stimulanter gir

PS: kjenner at det mangler en del mer passende ord rundt omkring i innlegget, tok to brøytekanter med heroin for ikke så lenge sia, så har godt grunnlag