View Single Post
Sitat av Stingray Vis innlegg
Beklager at jeg skyter inn en kommentar som egentlig ikke hjelper trådstarter, men tusen takk, Oslobaronen, for at du er et slikt menneske. Slike som deg kommer til å redde verden

Dette er ikke sarkasme osv., hvis noen skulle tro det. Jeg krever at alle som leser dette har en fin dag / uke videre.
Vis hele sitatet...
Takk for hyggelig kompliment. Det stammer nok fra våre forfedre at Norge er så ærlig og godtroende ovenfor hverandre (vet at det finnes et spesifikt ord for det sistnevnte, husker det bare ikke nå)

Det gjør ting som netthandel, avtaler og lovnader så mye enklere og forholde seg til. Blir likevel glad hver gang ting går som smurt, selvom det gjør det i 99.9% av tilfellene.

Det rare er at de få tilfellene som går skeis er aldri de man tror eller ser ut som kjeltringer... det er som oftest de oppegående typene som tror loven er på sin side uansett hva til enhver tid.

Har aldri hatt så god kjøpeopplevelse som jeg har hatt med rånere og bil-interesserte mennesker. Etter alle de kjipe turene på overprisete verksteder skulle man tro det "smittet over" til privatsalg, men langt ifra.

Har fått veldig bra vinterhjul, helt strøkne sommerdekk m.m til nærmest gi-bort pris (200kr osv for alle 4) som ser 5 ganger så bra ut i virkeligheten som de gjorde i annonsen.