View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Selv får jeg ikke understreket nok hvor mye møkkastoff jeg synest AMF er. Det klassiske som skjedde meg før i tiden var at "jeg lærte" etter hver nedtur, hellt til jeg havnet på fylla igjenn. Den monotome følelsen av og være slapp ut av stand til og fokusere gjorde at veien var kort til en linje eller to...Så var det på ann igjenn i en endeløs sirkel som varte noen år i helgene. Når kompisene mine begynte og dra den helgen ut i ukedagene hvor de så ut som bleike lik, som etterhvert ble svært så kyniske sluttet jeg for godt. Mange er døde i dag, av enten helsemessige årsaker som hjerneblødning, eller selvmord etter psykoser de ikke kom ut av. Når det gjelder dette stoffet, så stemmer ofte en del av skremselspropagandaen. Personlig synest jeg heller ikke det var noen særlig god rus annet en litt mer en noen kopper kaffe med litt spice. Nå skøyt jeg alldrig stoffet i årene, så det skal jeg ikke utale meg om.

Alternativt anbefaler jeg heller helsekostpreparater av typen adaptogener som ginseng, rosenrot med andre. Disse bidrar og til at hjernen får ekstra dopamin, men på en måte som gjør at en ikke ødelegger reseptorene. Miks det med en god kopp kaffe om morgenen, eller bland det med spriten når du skall ut på byen.

Jeg blir kvalm av bare og tenke på alle de stygge solnedgangene jeg var vitne til på vileløse netter, med svette, hjertebank og et mørkt syn på fremtiden. Slutt med drittstoffet. Ta heller MDMA på en forsvarlig måte om du absolutt skal ruse deg på ulovlige oppkvikkere.
Vis hele sitatet...
Bra oppsummering. Jeg tror også skremselspropagandaen snakker sant om en del ting. Det er skremmende hvor raskt det går nedover når man begynner å ta det jevnlig. Det er vel en grunn til at de som misbruker oppkvikkere er de sprøeste folka.Tar det også opp nesa og vil si meg enig i at rusen er svært oppskrytt.

Jeg tror ikke jeg kan ta noen stimulanter. Får en skikkelig lang periode med depresjon etter MDMA. Har en del psykiske problemer i familien. Hjernen min har nok med seg selv uten at jeg skal drive å kverke den med gift.