View Single Post
Uten at jeg vil gå inn på så mye i detaljer om hva som hendte på lørdag, så ble han henta av politiet og sitter nå i kasjotten. Hvilke konsekvenser dette får videre gjenstår å se men en kan vel anta utifra hva fra utleier tidligere har opplyst om, at dette gir grunnlag for utkastelse.

Sitat av dazezone Vis innlegg
Grunnen til at mange tok opp cannabis-bruken er vel at det kan føre til hyper-fokus på situasjonen med naboen. Det er tross alt ikke til hjelp å holde på med stoffer som høyner sanseinntrykk og mulig paranoia slik som situasjonen virker. I begynnelsen av tråden var tross alt informasjonen også ganske dårlig, så ikke så rart at noen i tråden har reagert.

Informasjonen om at naboen sparker snø på katter og forventer at naboer skal ha kontroll på at katten holder seg unna hans eiendom når de er ute (noe som strider imot dyrets natur) tyder på mulige antisosiale trekk som lett mulig kan bli verre. Spesielt hvis forbrytelser med vold osv. stemmer. Forståelig at TS er på vakt, men også viktig å ikke la bekymringen vokse for mye. Hvis det og annen tilleggsinformasjon stemmer er det jo best å holde seg unna og eventuelt klage sammen med andre naboer dersom personen eskalerer i negativ oppførsel.
Vis hele sitatet...
Det første du skriver er fullt ut forståelig, forstår flere av reaksjonene som kom på det tidspunktet litt lettere i skrivende stund fordi midt opp i det hele var det litt vanskelig siden jeg nettopp var kommet ut fra hasjtåka. Så delvis skyld i dette er definitivt fra cannabis bruk - da primært disse lydene og vrangforestillingene det medførte. Uansett har resten av hendelsene som er skrevet om, noe som har hendt.

Skjønner godt at folk har stilt spørsmål rundt nettopp dette. I mellomtiden har jeg også vært litt frekk i tonen tilbake til enkelte (sorry), noe jeg vanligvis ikke er og kan muligens skyldes at det var i startfasen av min nyktre tilværelse. Kan legge til at jeg har vært i en ganske variert sinnstemning siden jeg sluttet (ca. tre uker nå) men stemningsleie har stabilisert seg sakte men sikkert mot det bedre.

Sitat av LloydSwag Vis innlegg
Hm kanskje det er fordi at han har en type sosial angst eller noe sånt? At han liksom ikke tørr å hilse på deg eller noe sånt. Men det med at han liksom følger etter hvor du går stusser jeg litt på...
Vis hele sitatet...
Som nevnt over var nok denne forfølgesesgreia med lyder jeg hørte i underetasjen i all hovedsak en suppe av vrangforestillinger+paranoia+frykt jeg kokte opp i mitt eget hode i hasjtåka, mens lapp på døra og all annen merkelig atferd jeg har skrevet om tidligere var noe som hendte, og som gjorde meg ytterligere på vakt for hvem jeg hadde med å gjøre.




Nå gjestår det å se om dette kan blir enden på visa for han, spesielt ettersom han trosset advarselen ifra utleier.
Jeg satser på litt roligere nabolag fremover såååe, cheers.

Edit: Har et litt mangende tidsperspektiv ser jeg, hehe. Er vel omtrent to uker siden jeg slutta , og ikke tre som jeg skrev.
Sist endret av Noisediary; 28. januar 2019 kl. 14:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.