Tråd: hasj mix
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og hva baserer du disse påstandene på? Stoff i pulverform vil være lettere å blande ut uten at det merkes stort, amf og cola blir jo alltid tynna ut innen det når oss her oppe. Såvidt meg bekjent har politiet aldri beslaglagt hasj som har vært blanda med noe annet aktivt stoff enn syntetiske cannabinoider innenlands. Kilden på dette var ei fagbok om narkotika som jeg ikke husker navnet på. "Utvanna" hasj med fett/plantematerialer/henna er noe annet som jeg selv har opplevd. Innbiller meg at de eneste tilfellene hvor noen har putta sterkere virkestoffer i hasj er for å kødde med et spesifikt individ. Som påpekt tidligere er det ikke akkurat god butikk.
Vis hele sitatet...
Baserer det på virkeligheten, sett det selv, hørt om det ifra alle land i Europa, også i usa å andre plasser det er lovlig med cannabis blander folk ut weed med faenskap. Sett dealere forsvinne plutselig etter de har solgt dårlig varer i lang tid. Det er liksom ikke bare jeg som sier dette, du kan besøke Marokko å spør de som lager hasjen din, sier garantert det samme.

Jeg skylder på at hollywood å hippiene som gjør weed så populært så nå er det sånn at alle kidsa røyker, så dette tiltrekker seg onde menensker å folk som bare vil tjene penger. Mennesker som elsker å skade andre folk, å folk som elsker å tjene enkle penger.

Det er liksom er problem at dere vill noen skal komme å fortelle dere om dette, snuten er sikkert bare happy viss vi får hasj som er blandet ut å ikke bra hasj. Det er jo trossalt er "narkotika". Så ikke rart kripos gir faen i hasj røykere, hvor mange ganger har de sagt heroin er blandet ut å andre stoffer?

Å det er bare fordi folk kan dø av rene stoffer som cocaine å amfetamin, heroin osv, derfor er det liksom akseptert at det blir blandet ut. Men dere greier ikke forstå at det med hasj å weed av en eller annen grunn.

Å det du innbiller deg er typisk egotrip rusmiljø eller noen som hater en person, (no)en person(er) går imot en person som kansje ikke er så på kjøret som de eller de misliker individet på noe annet sett, han har annen religion eller hva som helst, også blander de altså ut greiene hans med noe som får han til å enten gå i psykose eller bli så skremt av rus effekten det gir at han ikke gidder å røyke mer eller havner mer på skråplanet. Dette skjer sikkert mest sjeldent av alle utblandings metodene vi snakker om.


Å det er ikke god butikk viss folkene du selger til vet hva som er normalt. Gå på random gate dealere å diverse fjortiss dealere så kan dere se at det er noe gale med greiene de selger.
Folk nederst i rangstigen på diverse kriminelle mijøer/klubber får også servert dårligste hasjen som de må selge til 150/200 kroner grammet å gi fortjeneste oppover i kjeden.

Jeg skulle ønske alle var peace and love med hasjen, å at dette var det eneste stoffet alle var enige om at det ikke er vits å blande ut eller kødde med.