View Single Post
Sitat av Lo-Down Vis innlegg
At du hele tatt gidder, trådstarter. En jente som det der kommer til å skuffe deg så mye at du til slutt ikke vil ha noe med det motsatte å gjøre.

Hun høres utrolig barnslig ut og virker som å være like narkoman som de som henger utafor Gunerius. Og hva skal det hjelpe å la hu være hos deg en helg? Er jo tilbake til samme dritten når hverdagen starter.

Fortell faren eller moren hvor på trynet hun er også kan du ta opp kontakt når hu har fått vært på rehab eller no, hvis du har så kraftig behov for å prate med henne.
Vis hele sitatet...
Hvor kommer det frem at jeg har et kraftig behov for å prate med henne? Det har jeg hvertfall ikke. har hatt null problem med å kontakte henne i de 2 mnd som er gått, siden jeg slo opp. Problemstillingen her er ikke "eksen min har det vanskelig og jeg vil fikse henne og ta henne tilbake." Som partner og venn er ho ikke et alternativ. problemstillingen er jo "En person jeg har vært ekstremt glad i, har enorme problemer, som i værstefall ender med dødsfall. Og jeg vet at hun ikke har andre som bidrar positivt."

Føler jeg må det, for hennes og min egen del. problemet er jo at det kan slå feil ut.