View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mari_pårørende Vis innlegg
Hehe, du kan så si.. Jeg regnet selvfølgelig med en del «sånne» svar, men ville legge ut innlegget mitt et sted hvor folk muligens hadde noe erfaring innen temaet.. Hadde jeg spurt på Kvinneguiden, f.eks., hadde jeg riktignok sikkert fått 100 % oppbakking, men samtidig kanskje lite konstruktive tips.. Jeg vet ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg skal gi deg min mening. Du burde slå opp med mannen din. Hvis du er en så trangsynt at du kun vil ha svar som støtter dine meninger og holdninger er du på helt feil sted. Spør du meg har ikke mannen din gjort noe mer galt enn om du hadde tatt deg et glass vin til maten, eller helt ærlig ville jeg sagt at det hadde vært verre. Ulovlig eller ikke, dette går ikke utover barna dine på noen måter. Jeg vil råde deg å lese deg opp på cannabis. For det er faktisk ikke sånn at man blir ubrukelig av å ta seg en joint, noen blir kanskje til og med mer funksjonelle. Greit ser den med å kjøre rusa, men at det å være i strålende humør og leke med barna dine skal være noe galt, blir bare for dumt for meg.
Greit si gjerne at han ikke får oppbevare i huset osv ettersom du er redd for barnevernet og politi men å dømme han og nekte han i røyke er bare trist. Han er en voksen mann og han vet nok selv hva som blir for mye osv. Kanskje det til og med er en grunn for at han bruker hasj?
Erfaring: Hadde selv en far som røyket daglig store deler av livet mitt. Har aldri noen gang mistenkt han for dette, noe som sier hvor lite det går utover barna dine. Har aldri hatt noen negative opplevelser med min far, og fikk vite det etter han døde av min mor som også røyket men sluttet når jeg ble født. Har hatt den beste oppveksten jeg kunne tenke meg og min far var en arbeidsom mann som tjente godt med god job, hus, hele pakka.
Ville heller tenkt at det at barna dine i ung alder må få det stresset at mor og far krangler/ skiller seg pga dette vil være mer belastning og gå mer utover dem enn at han tar seg en rev i ny og ne.