View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Det er jo ikkje ein situasjon. Det er du som kjem med påstander om at noko har skjedd - og det som har skjedd er ikkje eit lovbrot - i verste fall er det dårleg kundeservice. Kvifor skal dei ha eit ønske om å betale seg ut av det?
Det er ikke et lovbrudd, men folk med en noenlunde sunn moral ønsker vel å ta vare på kundene. Dette kunne faktisk også fått konsekvenser for ham dersom jeg hadde gått til media med saken.


Og det gjorde dei altså ved å snakke lavmelt saman, og flire? Du har ikkje vurdert om det er du som legg vel mykje i andre sine handlemåter enkelte gongar? Kva om det faktisk var totalt urelatert til deg?

Det er til tider pinleg å trakke inn i situasjoner ein ikkje forstår. Men det er del av livet.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke feiltolket denne situasjonen. Jeg har også opplevd andre ubehageligheter i denne butikken tidligere. Jeg er faktisk en oppegående og rusfri person som ikke går rundt med vrangforestillinger av noe slag, så vær så snill og ikke kom med flere nedlatende vurderinger som om at det er meg det er noe galt med.

Sitat av Mumrikken Vis innlegg
Klart at smilet blir litt "falskt" når en må smile til 200 kunder+ daglig, det betyr da ikke at det er en tanke bak det. Tror du overtenker situasjonene.
Vis hele sitatet...
Jeg feilvurderte ikke denne situasjonen, de bøyde seg ned og gliste. Det hadde ikke noe med smiling å gjøre..