View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Ghettoclown Vis innlegg
Jeg skrev derimot at de stoffene er ikke eksisterende i andre materialer, om det er feil så for all del men finn gjerne kilder på at humle og alle andre organiske materialer inneholder disse 19 stoffene nevnt over her og resten av de 3981 skadelige tingene man finner i tobakk.

Enten så har du missforstått noe veldig eller så forstår du rett og slett ikke hva det er jeg prøver å si her.
Vis hele sitatet...
Eg påpeikte at mange av dei er biprodukt av forbrenning. Det er nok delvis almenkunnskap, men og lett å underbygge. F.eks. vil du på CO og blåsyre sjå at det er biprodukt av forbrenning om du les på wikipedia. Det samme gjeld nok formaldehyd - det er enkle molekyl som lett vert danna under høg temperatur.

Det var du som påsto at alternativa ikkje inneheld t.d. karbonmonoksid - og då får du underbygge den påstanden. Eg har inga interesse av å gå gjennom stoff for stoff; det vil ta timesvis. Du ytra påstanden, du får underbygge den. Eg har påpeikt at du åpenbart tar feil i ein del av tilfella.

Klipper litt frå wikipedia for å illustrere:
Sitat av Formaldehyde
[...]and the production of formaldehyde resulting from the combustion of a variety of organic compounds (for example, exhaust gases).
Vis hele sitatet...
Sitat av Carbon monoxide
Carbon monoxide is produced from the partial oxidation of carbon-containing compounds; it forms when there is not enough oxygen to produce carbon dioxide (CO2)[...]
Vis hele sitatet...
Sitat av Benzen
It is a byproduct of the incomplete combustion of many materials.
Vis hele sitatet...
Eg påstår på ingen måte at tobakk ikkje er helseskadeleg. Eg påstår - og argumenterer derimot for - at du på ingen måte kan påstå at dei stoffa ikkje finst i andre typer røyk.

Om du les det du sjølv skreiv påstår du at røyk frå andre ting enn tobakk ikkje inneheld t.d. karbonmonoksid, formaldehyd, akrylamid også viare.
Sist endret av vidarlo; 16. oktober 2018 kl. 19:56.