View Single Post
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av izabella Vis innlegg
Hei, har fått nedtrappingsplan, men har vært en tung periode nå, med veldig mye angst.. legen ønsker å legge til Remeron eller zoloft, vet ikke om det kan hjelpe.
Vis hele sitatet...
Klarte selv å slutte etter flere år med ca samme dosering som deg. Startet med å trappe ned fra å bruke 20 stk 5mg i uka til 10 dager, så ned til 20 stk 2 mg på en uke. Bytte fra 5mg til 2mg var veldig hardt, men etter en stund så blir det bedre. Synes også det var lettere å trappe ned når jeg hadde vendt meg til 2mg. Jeg har dessverre ikke noe super tips som gjør ting mye bedre. Men å være åpen med folk rundt så de har forståelse for hva du trapper ned fra hjalp meg. Be de søke opp "Benzo" hvis de ikke forstår så ser de jo fort hvor ille det kan være. Så venner og familie skjønner at du til tider trenger litt fred og ro . Bruk tiden og ta det med ro. Dessverre så virker det til tider som tiden står stille, men det går også over.
Etter en stund på 1stk 2mg om dagen så kunne jeg plutselig si til legen at jeg ikke trengte mer. Angst og følelser er bedre en noensinne, føler meg bedre psykisk en på mange år. Vival gjorde alt bare være etter en stund. Lykke til, det her klarer du.