View Single Post
Sitat av Generalg3 Vis innlegg
kommer med en liten update. nå fikk jeg avslag. hadde meg med supporting documents og alt jeg mente jeg trengte, tilogmed papirene fra forsvaret.

Hvorfor jeg fikk avslag? tror ikke han likte meg noe særlig... ;/
Vis hele sitatet...
Sitat av Raymond Vis innlegg
Av nysgjerrighet, dersom man som i tilfellene her må søke Visum, må man bestille reise på forhånd? Eller kan man søke visum før man bestiller reise? Førstnevnte hadde iallfall vært utrolig kjedelig.
Vis hele sitatet...
Sitat av Picard Vis innlegg
Med mindre du skal emmigrere senere og derfor kommer til å i fremtiden oppgi fullpolitiattest som motstrider informasjon du har gitt tidligere, er det fullstendig idiotisk å være ærlig. De har jo ikke tilgang til rullebladet ditt og kan ikke få deg når du er på grensen.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke å emigrere før man må stille med uttømmende politiattest. Det holder, slik Generalg3 nevner, og skulle studere eller lignende. Er en rekke forskjellige visumtyper som krever uttømmende politiattest by default uansett hva du oppgir.

Hva de har tilgang til på grensen er fortsatt omdikustert. Det later til at fasiten er at de ikke har tilgang helt uten videre, man kan be om det ved tvilstilfeller.


Sitat av Generalg3 Vis innlegg
kommer med en liten update. nå fikk jeg avslag. hadde meg med supporting documents og alt jeg mente jeg trengte, tilogmed papirene fra forsvaret.

Hvorfor jeg fikk avslag? tror ikke han likte meg noe særlig... ;/
Vis hele sitatet...
Sitat av Raymond Vis innlegg
Av nysgjerrighet, dersom man som i tilfellene her må søke Visum, må man bestille reise på forhånd? Eller kan man søke visum før man bestiller reise? Førstnevnte hadde iallfall vært utrolig kjedelig.
Vis hele sitatet...
Heldigvis hverken et krav eller anbefalt at man bestiller reise før pass med visum er mottatt.
Sist endret av sokkejohn123; 22. juli 2018 kl. 02:09.