View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Ok, akkuratt. Som om de andre her ikke "anbefaler" stoff da.
Vis hele sitatet...
Dette blir offtopic men jeg føler jeg må svare:
Jeg kan ikke se noe annet sted i tråden der noen sier "Jeg vil anbefale deg å ta <stoff>" og det er den direkte ordlyden jeg reagerer på. Å diskutere stoffer er helt innenfor regelverket vårt, og om du oppdager noen som anbefaler stoffer i andre tråder vil jeg gjerne at du bruker rapporteringsfunkjsonen.
Sånn, nok om reglene nå og tilbake til temaet.

Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Tror ikke det er det samme viss du har tatt lsd å masse syntetiske greier som dmt, også f.eks ta sopp eller salvia etterpå.
Ville heller sagt ta Ayahuasca istedetfor DMT pga det er ihvertfall "naturlig". Men jeg vet ikke noenting.

Å btw, seff kan det være farlig. fordi de ikke vet hva som venter dem. "hey jeg tar dette å får en rus. har jo blitt rusa før så dette går jo greit"
Du må ha kunnskap før du putter i deg stoff, så skjer nok ikke at du hopper ut av vinduet. Eller værre ting.

TS: Søk opp en dude som heter Hamilton Morris han snakker mye bra om psykoaktive stoffer å hva de gjør med deg.
Vis hele sitatet...
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
WTF? DMT er syntetisk med mindre du slikker en frosk eller inntar ayahuasca. DMT ekstrakt inneholder andre ting enn dmt dude.

Å du kjenner ingen med holdningen jeg beskriver? Hva har det med noe som helst å gjøre? Jeg kjenner ingen som er medlem i Jehovas vitner heller.

Ett sted du kan begynne med er jo å gi meg infoen som jeg har misforstått viss det er en mulighet
Vis hele sitatet...
n,n-DMT (C12H16N2) er akkurat det samme stoffet om jeg hadde syntesert det i et laboratorium eller om jeg hadde ekstrahert det fra Mimosa Hostilis, det er ingen forskjell på om noe er "naturlig" eller syntesert.
At noe er "naturlig" er heller ikke noe indikasjon på hvor helsebringende eller bra et stoff er, blåsyre er et stoff som forekommer naturlig i mange tilfeller, men en dråpe av det på tungen din og du er død.
Et ekstrakt fra plantemateriale vil inneholde andre stoffer også, det hele kommer an på hvilken metode man bruker. I DMT sitt tilfelle er man ute etter alkaloidene i planten (alle rusmidler er alkaloider, utenom Salvia) så med en syre-base ekstrasjon så sitter man igjen med alle alkaloidene fra plantematerialet, og avhengig av hvilken plante du bruker så får du andre stoffer.
F.eks vil Phalaris gress gi DMT, NMT, 5-MeO-DMT, 5-MeO-MNT og 2-methyl-1,2,3,4-THβC. Du har altså rett at det er andre ting, men det er også DMT der.

Frosker derimot inneholder ikke DMT men 5-HO-DMT, et stoff som er beslektet men har en hydroxy-gruppe i tillegg. Det er også kjent som Bufotenin (fra navnet på froskene, Bufo Alvarius).

Unnskyld om jeg fremstår som noe krass, jeg har healere, spåkoner og andre "mystikere" opp til halsen nå, og mange av de utnytter folk til å kjøpe oljene, krystallene, bøkene og kursene deres.

Jeg vet om Hamilton Morris, jeg har sett programmet hans på Vice og selv om det er litt interessant så har han mer en underholdende verdi enn faktuell.
Jeg mener ikke å diskreditere ham på noe vis, men det finnes ganske bedre kilder til kunnskap rundt psykedelika enn ham.
Jeg anbefaler deg å lese PiHKAL av Alexander og Ann shulgin, dette er kjemikeren (og hans hustru) sine fortellinger om sine psykedeliske opplevelser, dette er fyren som gjennoppdaget MDMA (det var syntesert av en tysker tidligere og bare glemt) og skapte mange nye psykedeliske stoffer.

Det er bra du interesserer deg for emnet men du har noe feillære i deg og jeg håper du ikke tok det innlegget her personlig, jeg er bare lidenskapelig opptatt av emnet, kanskje litt for mye til tider.