Tråd: Xanor dose
View Single Post
altså. den veien du intar dette på syntes jeg blir litt meningsløst etter min mening.
Like meningsløst som og promotere blandings misbruk, som du har fått til svar : er en finfin kombo, men ikke optimalt for fornuftige beslut.
Kos deg så lenge du dropper alkoholen og ikke har 100 stk. Rivotril (Clonazepam) tilgjengelig.

Nei nei og nei. Dette er et helt typisk svar fra en som har gjort dette nok til og forstå hvor destruktivt det er og misbruke legemidler. Men ikke fått noe konstruktivt ut av det, tvert i mot. Som personen selv skriver, angrer han på hendelser privat og kanskje jobb (husker jeg rett uten og lese en gang til), som følge av missbruk.
Jeg syntes personlig det er veldig klokt, og tøft av deg og spørre om det du lurer angående bruk av så sterke preparater.
Men for og si en ting helt TYDELIG OG KLART.
Det du får til svar om at og blande nevnte substanser, høres ut som en helt standard ''turing". Er standard kun for en missbruker.
Og da mener jeg en ganske tung missbruker.

Og vær så snill og forstå at det er vanvittig mye enklere og være i din situasjon med litt sosiale utfordringer.
En og ha et tungt rus missbruk og leve med.
For det er dessverre svært få, som kommer seg helt ut av missbruket i Norge. Og de få som klarer det, gjør det helt klart ikke alene.
Å være hekta på legemidler er langt fra en dans på roser.

Alprazolam, virkestoffet i tablettene du nevner. Er ment for behandling av alvorlig psykiske lidelser, hvor andre behandlings former ikke har fungert. Og i svært få tilfeller som fast medikament. Har selv brukt det, mot noe jeg ikke vil gå så mye mer inn på. Da jeg er redd jeg uskadelig-gjør alvorligheten av behandling med Alprazolam. Da det er svært individuelt hvem og hva det skal brukes for.

Håper du forstår meg "Travaxa"
Du må ikke ta noe av det peronlig. Selv om jeg aldri har vært hekta på benzo. Har jeg mine utfordringer knyttet til rus missbruk uten og gå mer inn på det i dette innlegget.