Tråd: Xanor dose
View Single Post
Den som bare er der
Trådstarter
228
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Speed burde kunne gi noe effekt, men MÅ du så absolutt kjøre alt du finner i deg?
Vis hele sitatet...
Har helt klart rusproblem ingen tvil. Men om jeg kan kjøre i meg stoffer som gjør at jeg føler meg bedre gjør jeg det. Har vært nykter i 5 dager nå, så er ikke helt ute på kjøret, men ja ser hvordan denne tråden kan se ut. Skriver ganske rett ut og måten jeg skriver på akk nå gjør nok at det ser ut som at jeg har det mye verre enn jeg egnetlig har det.

Effekten er så og si borte nå, er enda litt påvirket for ellers ville jeg ikke skrivet dette. Hadde noen øl og fyrte i meg litt speed for ikke så lenge si, nå er alt fint-
Klare selvølgelig og starte noen samtaler med folk jeg kjenner og spydde ut alt med åpent hjere om mine rusproblemer(noe som er litt flaut akk nå). Men har vertfall ikke dummet meg direkte ut, eller gjort no vondt mot noen andre.

Lagte tråden fordi jeg fikk litt angst, når jeg leste artikler om at xanor er det sterkeste benzo og fikk litt panikk når jeg heiv ned 2 piller og tenkte nå har jeg gjort no skikkelig dumt.

Takker for svar alle sammen
Sist endret av RavnX; 7. juli 2018 kl. 00:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.