View Single Post
Sitat av feitsomfaen Vis innlegg
Njæ. Det er ikke like lett når man sitter i det. Er jo en avhengighet. Man fortrenger gjerne virkeligheten.Tipper ts egentlig visste det selv innerst inne og at syra la realiteten på bordet. For mange er det nesten umulig å slippe unna det i den tilstanden.
Vis hele sitatet...
Så fordi man er avhengig av noe så blir man helt blind, man klarer ikke å tenke eller bruke hodet i det hele tatt?
Man klarer ikke å se ting som skjer rett foran øynene på en?
Og det MÅ LSD til for å klare å "finne" disse tingene?
Klarer man ikke få orden på livet sitt uten LSD?

LOL, er alt jeg har å si til det.
Er man virkelig så blind så har man et enda større problem en hva man er villig til å innrømme selv, og da dreier det seg ikke lenger om bare ødeleggelse av familierelasjoner og dataspilling 24/7.
Jeg står på det jeg skrev, da er det på tide å oppsøke profesjonell hjelp.


Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Hvorfor? LSD åpner underbevisstheten.
Er fint og bruke f.eks LSD til og reflektere over tanker & stuff, funker som bare faen.
Vis hele sitatet...
Jada, LSD åpner underbevisstheten og ditt og datt og er så fint og flott og blablabla, men det er jo ikke poenget!
Om du må bruke rusmidler for å klare å realisere normale dagligdagse ting så har du noen problemer, det hjelper ikke da at LSD "åpner" hverken det ene eller det andre, for du er allerede fucked.

Du kan fint tenke og reflektere helt uten LSD også skal jeg si deg, flere milliarder mennesker gjør dette daglig og har null problemer med det.
Men når det nesten er sånn at du må ha syre for å finne ut at det er på tide å bære ut søpla og ta en dusj så er det kanskje på tide og fikse livet sitt?