View Single Post
Bruker;-)
Trådstarter
597
Takk for hyggelige svar allerede. Jeg trengte å få ut det der. Er 33 år gammel fange av statens giftflaske med hode på høygir og er ikke frisk på en flekk. Jeg skal prøve å få sevrelong, håper de spanderer de 220 000kr i året på en som meg.

s

Det jeg vi er å ha hund, gå fine turer og slanke meg 20kg til, har gått ned 22kg, få meg en venninde eller noe, men aldri bo fast med henne. Kunne ta meg en tripp et par ganger i året og røyke hasj uten frykt for konsekvenser med min beste venn. Vape mine mekaniske mods i kobber og messing med sølvkontakter, bare et rør uten elektronikk som strømmen går gjennom og opp i dripperen på toppen som man drypper e-juice i. Lage min egen juice, bygge gløde coiler med rett motstand osv. Tegne med gråblyant for å uttrykke meg litt, laget en fin tegning i går om doffen, kreften og døden. Pleie forholdet til venner og familien, og hjelpe mormor og morfar tilbake når de blir for gamle til å klare seg selv. Være rusfri ellers. Leve. Ikke bare kjempe.

s
Sist endret av saviour; 25. februar 2018 kl. 12:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.