View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av knert1 Vis innlegg
Hvilken trøsting og rehabilitering er det du snakker om?
Dette er i hvert fall ikke å kritikk til etterretning.

Det handler ikke om at det på død og liv skal tolkes som uthenging, det handler om å se det for hva det er, på tross av dine unskyldninger om at du "skulle vise resten av brukerne" noe.

Det som ble sagt tidligere om at du har en ekkel tone stemmer virkelig... Det er åpenbart at du ikke ser dette selv

"Åja siden vi driver med disclosing av innlegg her så..." og du prøver å ro det i land som informasjonsdeling og ikke uthenging. WTF
Vis hele sitatet...
Nå er det absolutt ikke meningen å henge ut noen.
Jeg kan i hvert fall fortelle at når man blir anklaget for å slette noe uten grunn og den mer generelle forklaringen bak modereringen vår ikke blir godtatt så ser jeg ingen annen utvei enn å vise hva som faktisk ble slettet i denne debatten.
Som et sjeldent unntak for å vise det faktisk var en grunn til å slette det, for ellers står jo bare påstanden til brukeren der ubestridt og det virker som om det ville ført til mer bensin på bålet.


Helt ærlig har du en særdeles aggressiv tone og |d13m0b har prøvd å avvepne med å være litt humoristisk og det har ikke falt i smak, så jeg tror vi alle bør roe oss ned litt og reflektere.