View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av knert1 Vis innlegg
Dere viser at dere ikke greier kritikk hver gang dere skriver "åh, ikke enda en sånn tråd." Dere er ikke genuint interessert i hva og hvorfor, for de gangene dere faktisk har fått noe konkret er dere enten uenige, eller veldig tilgivende overfor dere selv.
Vis hele sitatet...
Vi har som tidligere nevnt holdt på en stund, jeg selv har omtrent 20 år fartstid her: Vi må ha konkrete eksempler, vi er ikke tankelesere. Kan du skjønne frustrasjonen min over å bli fortalt at jeg gjør en dårlig jobb, men ingen informasjon om hva jeg har gjort galt?

Jeg (og andre i crew) ber om konkrete eksempler for å lære noe, ikke for å være vanskelige, for når folk sier at forumet beveger seg slik og slik og at de har opplevd urettferdigheter, så ser de det fra sitt ståsted. Og selv om jeg har tilgang til hele forumet er det mange småting jeg ikke helt får med meg: derfor er det så mye enklere med konkrete eksempler.

Sitat av knert1 Vis innlegg
Btw dodecha: du kunne ikke tenkt ut en litt mere medmenneskelig måte å påpeke at posten hans var av "for lav kvalitet". Lite som skal til før dere blir judge, jury and executioner.

Hvorfor synke så lavt å henge ut enkeltbrukeres slettede poster, fordi dere ikke takler kritikk?
Vis hele sitatet...
Hvis brukeren føler seg angrepet så beklager jeg det, jeg er enig i at jeg kunne droppet å kalle innlegget "søppel" og bare hatt igjen setningen om han virkelig mener det bidrar noe til forumet.

Her drar du det usaklig langt ut: Hadde ikke vi taklet kritikk hadde tråden her vært slettet. Jeg følte jeg svarte brukeren med et kort svar med et unødvendig glimt i øyet som jeg tar selvkritikk for.



Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Fair enough. Jeg ser virkelig poenget ditt.

Men hva med det faktum at å få et innblikk i sinnet til en weirdo som er ute og sykler kan være utrolig interessant i seg selv?
Selv regelrett digger jeg mange av disse psykose-postene. Og ikke minst har de potensialet til å inspirere mye kule svar og mye bra latter, noe som går for "kvalitet" og "livets rett" i min verden. Kan vi kanskje si at den aktuelle tråden ble slettet over en litt lav sko? Kunne den kanskje få leve litt lenger, for så å finne ut om den bør slettes eller ei?
Vis hele sitatet...
Det her er en ømfintlig sak, hvor skal vi dra grensen mellom fascinerende og uthengig?
Det er folk som absolutt ikke skjønner omfanget av å legge ut noe offentlig på internett og jeg må innrømme det ligger en smule beskyttelse i avgjørelsen om å slette: Vi er ikke en arena for å henge ut folk, slike avskyelige plasser finnes det nok av på nettet.
Sist endret av Dodecha; 8. februar 2018 kl. 18:39.