View Single Post
Hei, godt mulig denne tråden er død, prøver likevel. Jeg er en gutt på 18 år, har røyka jevnlig i 2-3 år nå, tatt en del MDMA og Coke, litt Amf men bare i Knips i 20mg doser, med 220mg Mdma, og soppknips med psylocybin/mdma. Denne romjula spleiset jeg og en kompis på 100stk Ksalol 1mg Xanax, Da tok jeg 51 stykker (vi fikk 101) i perioden 26. desember - 1. Januar. Har null hukommelse fra disse dagene, og da jeg stoppet og ta de sov jeg ikke på FEM(!!) dager, fikk ikke sove før jeg kjøpte av han 1 Ksalol fredagen 5. Januar. Da fikk jeg sove godt. Idet jeg skriver dette (18.1.2017) har jeg så langt sovet 3 netter til sammen i hele Januar, har ikke kjent noen bivirkninger i det heletatt! bortsett fra insomni, og lette brain-zaps, men jeg lurer på, hvor lang tid tok det før du fikk sove normalt? vurderer og kjøpe en par Ksalol denne helgen, for å se om det hjelper.

Har dog gått gjennom noen intense nedturer som følge av hensynsløs MDMA bruk, tok Tesla-knips på 250mg mdma, 4 stykker på en fredag, og 3 stykker lørdagen etterpå, da ble jeg syk, kvalm, deppa, helt flat rett og slett, og det varte heldigvis ikke lengere enn 1 og en halv uke cirka. Tror ikke jeg kommer til og oppleve noe så forferdelig noen gang, men jeg synes det er så rart at jeg ikke kjenner noen bivirkninger av vanvittig Ksalol misbruk? mens jeg har kompiser som føler seg helt jævlig dagen etter de har tatt 3 stykker. Sier vell litt om hvor forskjellig vi reagerer.
Sist endret av longliveASAP; 18. januar 2018 kl. 10:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.