View Single Post
Likte den, supercali Selvfølglig flere her som ikke klarer å være objektiv; og nokre som skjønner diskusjonen. Her er ikke spørsmålet hvorfor eller kvifor (j)eg vil oppføre meg sånn i ei møte med purken. Og skrive du noko om "kvifor oppføre seg sånn?, og ditt å datt, bla bla bla, drit og dra! Her er opplegget, berre gli inn den subtile uhøffelige tone på slutten, at eg ikk(j)e likar politi og stat, og resten av dei som påberoper seg å "bestemma" her i samfunnet. Eg gjorde detta på Gol ein gong og dei skjønte opplegget mitt og berre sa: køyr vidare men gjorde det samme i Oslo, og da vart det full ransakelse, blåsin og urinprøve. Alt ok. Eg titulerte dei for svin heile vegen. Kall det for eit ekspriment. Det var det eg skulle kalt posten her sånn at alle hadde skjønt.. Så fekk eg spørsmål om eg godtok 8000 i bot. Eg sa nei og lo godt. Dei trua med rettsak og eg sa, eg trur ikkje det svin... Fekk brev om at saka var henlagt.. Eg meinar at det aldri var ein sak, og at svina burde unnskulde seg ovanfor meg. Eg sendte dei rekning på 8000 gjennom firmaet mitt for tap av anseelse og rykte. Ventar på svar fra staten Klart det er utrulig mange variablar her, men kva tenkjer du?