View Single Post
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Min kjære venn downlow, det her er krig, det er en kamp mellom godt og ondt. Selv om det kanskje er litt uklart hvem som kommer fra mørket og hvem lyset skinner for i denne striden. Denne kampen har blitt kjempet siden vi klatret ned fra trærne og kommer til å bli kjempet til apokalypsen.

Dette er bare en liten bit av denne uendelige historien. Jeg maner til samhold og broderskap kjære freakere! Vi må ikke la oss kue av sinnsyke hybrid mus eller luremus! Dette er vårt hjem, dette er vår kjeller eller vår garasje! Vi må stå sammen å bekjempe disse små hårete kreaturene! Dele visdom og eliksirer og taktikker. Nå er det vår tur til å seire!

Vi kan ikke stole blindt på våre allierte(les pelias)i denne striden. Vi må ta vårt ansvar, vi må kjempe til og med når vi er tomme for brunost eller frostvæske! Vi må være tålmodige, sterke og modige!

Om et lite øyeblikk, etter en pils eller to, skal jeg psyke meg opp til en rekognoserings runde. En tidlig sådan, men jeg har fått nytt mot. Jeg er klar til å møte nesten hva som helst!(bortsett fra plyndrede feller..)

Så, for nå, la oss puste dypt, konsentrere oss og minnes tidligere seiere. Snart går jeg ned i mørket, til kjelleren, måtte gudene være barmhjertige å gi meg en liten seier.

Hvis Ts ikke oppdaterer mer, så ta en skål for en fallen broder i armer!

Solarfields: i krig og kjærlighet er alt lov!
Sist endret av Taxidriver; 1. desember 2017 kl. 20:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.