View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
157
Sitat av subscribe Vis innlegg
Bare en av mange tilbakestående uttalelser fra deg på tråden her. Hvis du visste hvordan du kom til å reagere, hvorfor måtte du legge deg under dyna da?
Vis hele sitatet...
Jeg la meg under dyna fordi politiet kom. Er det så vanskelig å forstå... Selv om jeg kunne håndtere trippen så ville jeg ikke stå og bli anmeldt av politiet. Selv om jeg hadde oppført meg edru så hadde øyna mine snakka for seg selv.

Sitat av subscribe Vis innlegg
Det mest provoserende er kanskje at du tror vi ikke er for avkriminalisering, kun fordi vi ikke enig med at "snutn" har vært kjip mot deg. Du fikk faen ikke så mye som et forelegg, også skriver du som om du har blitt utsatt for tidendes justismord.
Vis hele sitatet...
De var ikke kjipe mot meg. De er kjipe generelt mot mennesker som har rusa seg. De er jo noen ganger snillere mot de som er kjenninger av politiet enn de som ikke har noe rusrelatert på rullebladet. Kjenningene kan få advarsler for de har allerede blitt stempla og tråkka på. Jeg ber dere ikke om å ha sympati, bare ikke døm så hardt.

Sitat av subscribe Vis innlegg
Du graver deg bare lengre og lengre ned for hvert innlegg, tar ikke til deg noe av det som bli skrevet. LSD skal liksom åpne sinnet, ditt er så lukket som det får blitt.
Vis hele sitatet...
Dette er ikke en diskusjonstråd. Det er en rusrapport og jeg har brukt en fri skrivestil. Som nevnt kom jeg ikke hit for å diskutere eller analysere trippen for min egen del. Jeg tar selvfølgelig læring av sånne situasjoner. Jeg bare blir forbanna over hva slags land vi lever i og her valgte jeg å ta med frustrasjonen i teksten. Poenget var ikke at dere andre open minded people skulle komme og åpne mitt sinn. Det er ikke derfor jeg er her. Så ja, når det gjelder denne hendelsen så er jeg ganske lukket fordi det er jeg som var der og opplevde det. Dere har deres oppfatning basert på hva jeg skriver og det er greit, men når dere misforstår så prøver jeg bare å rette det opp. Dette er ikke en tekst for å diskutere avkriminalisering eller politireform. Det er en tekst hvor jeg påstår at Staten fratar meg min medfødte rett til å bestemme over egen helse og jeg viser at det provoserer meg. Dere kan godt diskutere det, men det var ikke poenget med tråden og derfor er jeg ekstra defensiv.
Sist endret av Qon; 28. november 2017 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.