View Single Post
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Trådstarter
157
Sitat av subscribe Vis innlegg
De siste postene dine er så full av selvmotsigelser at det virker som om du tviler på det du selv sier. Er det følelsene dine som snakker?

Sånne som deg er dårlige eksempler når det kommer til avkriminalisering. Skulle tro en "erfaren tripper" som deg hadde en smule selvinnsikt.

Du syntes folk på tråden her er frekk mot deg, men du ber om det ass. Du klarer ikke skille mellom loven og de som utøver den engang. Det er vel mer eller mindre rettningslinjer at politiet skal være brysk mot unge mennesker som blir tatt med rus. Det skal rett og slett være en ubehagelig opplevelse. Hvis du ikke er hypp på å bli tatt, så ikke legg opp til det sjøl.

Sånn som du skriver, så virker det nesten som om du fikk vite om narkotika-lovene samme kveld som du tok det. Som en skriver over her, engasjer deg politisk hvis du vil gjøre noe med det! Ikke syt på et forum hvor mange faktisk har blitt utsatt for urettferdig behandling av politiet(i motsettning til deg). Du får ikke sympati fra noen.
Vis hele sitatet...
Jeg ber ikke om sympati, jeg prøver bare å dele mitt perspektiv på en opplevelse. Jeg syter ikke, jeg ytrer frustrasjon til samfunnet. Og faktisk glemte jeg å nevne at jeg vurderer å lage et politisk parti etter jeg har bedriftene mine i gang hvis avkriminaliseringen tar en evighet. Men jeg gidder ikke å diskutere med dere som har et menneskesyn som synes det er rettferdig å bli straffet for å ruse seg. Vi er ikke i en domstol og vi diskuterer etikk så jeg synes ikke det hjelper enormt mye at loven er på politiets side. Jeg synes tydeligvis at situasjonen skal endres. Hvorfor skal jeg la være å nevne det? Hvorfor skal jeg være stille fordi noen synes det er ubehagelig at jeg føler meg truet av politiet? Spar meg. Les noe annet. Kan ikke alle bare oppføre seg som høflige folk og holde det saklig. Jeg skulle ikke diskutere hva jeg synes om politiet og hvordan de kan bli bedre, det var ferdig snakka fra starten. Jeg sier bare meningene mine og forsvarer dem.

Det er så teit når dere prøver å tråkke på meg spiritually med å ha mer innsikt og erfaring. Hvorfor dømmer dere meg så hardt da? Kanskje dere har egokomplekser og bare prøver å misforstå. For dere skjønner tydeligvis ikke alt i denne tråden. Kanskje det er fordi jeg har forklart meg dårlig og rett ut. Dere får ting jeg sier til å miste nyansene og bli 100% seriøst. Les litt mellom linjene og ikke overse viktige detaljer. Som f.eks at denne teksten er laget for å illustrere til yngre hva slags samfunn de lever i og hvor crazy drugs er. Jeg er ikke dum. Get off my back guys...