View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Lykke til! Når du har sonet ferdig, håper jeg du kan fortelle litt om hva slags behandligstilbud du har fått for pedofili. Har inntrykk av at det er ganske dårlig.
Vis hele sitatet...
Det er vel like nytteløst å behandle pedofili som å behandle homofili, eller heterofili for den saks skyld.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det sagt så forekommer det mye internjustis som du ikke leser om i avisen, og kan med hånden på hjertet si at sedelighetsdømte får den behandlingen de (i mine øyne) fortjener for handlingene sine når det kommer ut hva de sitter for. Og tro meg, det kommer ut en gang.

Har vært innom flere steder, og på samtlige har ikke sedelighetsdømte hatt "rett" til sitteplass, mat eller fred og ro. Så fort sjansen er der og vakten er opptatt blir de tatt, mest psykisk, men også fysisk når sjansene byr seg. Sier du noe annet har du enten sonet på en "spesiell" avdelig, eller aldri vært innenfor murene.

Karma er hardt, brutalt og herlig.
Vis hele sitatet...
Ja, for primitive, lavpannede kriminelle er det skikkelig herlig med vold og total mangel på rettssikkerhet for en gitt gruppe. Herlig at de samme lavpannede kriminelle selv nyter godt av en rettssikkerhet de ikke unner andre.