View Single Post
Sitat av freakzz Vis innlegg
Hei freaks.
jeg sliter litt med mine tanker og følelser, de tar over humøret mitt og gjør meg gal. Jeg har vært i en del "forhold" med menn som har misbrukt med mest psykisk, men også fysisk. men det er det slutt på nå. Jeg har derimot fått en ny kjæreste, som jeg har vært med i snart 2 år. Og han behandler meg utrolig bra, han er morsom, smart og egentlig fantastisk. Men jeg sliter med å stole på han. og han gjør faktisk ingenting for å gjøre det lettere for meg å stole på han. jeg vet at jeg sliter, og jeg vet at jeg kan prøve å kontrollere ting, men jeg gjør det kun fordi jeg ikke vet noe bedre.
og det er helt greit at han har venninner og kompiser, og at han går ut. selvom jeg noen ganger kan vise at jeg ikke liker det. men det er en ting som går veldig inn på meg. og det er at han stadig følger, eller legger til jenter som han veldig godt vet at jeg ikke kommer overens med. jenter som jeg føler meg truet av. og jeg skjønner ikke helt hvorfor, fordi for meg føles det som om han prøver å angripe meg og prøver å såre meg med vilje. og hvis jeg konfronterer han med ting, så ender de alltid opp med å være min feil.
ikke ta meg feil. han kan være veldig fantastisk, men også veldig egoistisk.
og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere eller om jeg gjør noe feil, fordi det virker alltid som han ikke bryr seg.
jeg føler at jeg har klart å møte en vegg, og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Fordi det gikk fra at han var kontroll freak, til at jeg ble det.
Vis hele sitatet...
Hva gjør han med disse venninene? legger han de bare til på face eller driver han og møter dem alene?. Hvis han gjør det, så hadde jeg heller ikke stolt på han. For tro det eller ei. En mann er mer attraktiv for damer, hvis han allerede er i et forhold.