View Single Post
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
812
Vet du hva som gjorde at du hørte/oppfattet feil?
Har opplevd lignende men da etter flere måneder med hardt ruskjør, psykedelia i helgene, speed til ukedagene og piller til frokost og kvelds, samtidig som man drev døgnåpen sjappe hvor lyssky varer ble pushet hit og dit, ble mye stess i den perioden og det gjorde med latterlig paranoid som etterhvert utviklet seg til at jeg hørte helt andre ting en det som ble sagt.
Det skjedde flere ganger og det ble bare drøyere og drøyere ting jeg hørte folk si til meg, siste gangen det skjedde så satt jeg hjemme oss meg selv og hørte folka på besøke planlegge at de skulle rane meg for cash og stasj, kaste meg ut verandaen og forklare at det bare klikka for meg og jeg hoppa..
Det var skumle greier, men nå var jeg klar over at jeg var litt kokobæ og vurderte saken i hode mitt om at det kunne ikke være sant, men de sluttet ikke å snakke om det.. Heldigvis så jeg var allerede i kontakt med helsevesen og fikk tak i psykologen min og forklarte saken å sa til henne at nå var det nok, hun sendte en taxi og jeg endte på en lukket avrusings avdeling på sykehuset, stor koste meg her i en uke før overlegen kom å sa til meg at jeg var ikke som de andre på avdelingen og at det var på tide at jeg tok meg sammen og dro hjem.

Pakket lekene og så meg aldri tilbake, tok vell rundt et år før jeg var tilbake ved baseline og kunne forsette som normalt i hverdagen.
Eneste jeg sliter med nå er angst fra tid til annen, aldri vert plaget med dette før.