View Single Post
Jeg vet ikke, det var han som sa jeg skulle kontakte dem. Jeg har hatt problemer med bilforhandleren siden minuttet jeg overførte egenkapitalen til han + tiden han fikk utbetalt lånet av banken. Det viser seg at bilen bruker altfor mye olje og må skiftes stempel og mye mer (kr 76 000) for å fikse. Jeg merket dette selv, og kjørte bilen tilbake til han. Han sa at det er en omfattende service og tar 8-14 dager.. Har vært veldig skeptisk for kjøpet og spurte om jeg kunne heve kjøpet pga dette og det nektet han. Gud vet hva andre deler som ryker om noen mnd. Når en motor bruker for mye olje blir det mer slitasje på andre deler som turbo og sånt.
Har sikkert kjørt bilen fram og tilbake til Oslo 6 ganger nå, for han skulle fikse også lakkeringa noe som han ikke gjorde.
Det er heller ikke enkelt å få kontakt med han, må ofte ringe 5-6 ganger med 2-3 sms hver dag for at han skal sende 1 sms tilbake flere timer senere, det er veldig stress.


Kontaktet advokat og har møte med han kl 18 imorgen, vil bare vite mine rettigheter.