View Single Post
Ok, men da har du ikke siste programvare. Når jeg koblet opp Altibox sin router (Zyxel i mitt tilfelle), så begynte oppdateringen automatisk nesten med en gang den hadde fått nett. Jeg har to tunere, der den ene er oppdatert mens den andre ikke. Så jeg får da testet begge deler.

For øvrig så klarer jeg ikke så se noe trafikk mot Internet vha. Wireshark, så jeg vet ikke om jeg gjør rett? Både maskinen med Wireshark og tuner er koblet til samme switch (type "dum"), og jeg kjører kun ett filter "host 10.0.0.104". Jeg ser en del ARP når jeg slår på, og en del IGMPv2 (Leave group, Membership Report group). Den andre tuneren som har oppdater FW sendte også en god del SSDP-pakker. Men jeg ser ikke noe svar noe sted.

En annen ting som jeg stusser over er at når jeg får opp menyen der det står "TV SERVICE CURRENTLY UNAVAILABLE", og går inn i menyen, så ser jeg at den har IP-adresse, men jeg får f.eks. ikke gjort speed test. Så den virker ikke å ha kontakt med Internet, selv om alt annet på den switchen har kontakt.